reklama

Prečo sa tvárim, že behám

Alebo ako pre seba niečo robiť aj keď neplánujete zabehnúť maratón. Počas jedného pokecu (chat) ma Mišo Truban provokoval (teasing) tým, že keď už chodím na rýchle prechádzky so psom v kopcoch Malých Karpát, môžem rovno aj behať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Snažila som sa trápne vyhovárať na srdce (use my heart as an excuse), že mi jedna chlopňa nedolieha, no on sa smial a tvrdil, že práve to sa časom “fixne” (podľa štatistík mávajú profi bežci niečo ako infarkt, ktorý im doničí srdce, ale do týždňa sa vraj dá znova dokopy a je ešte silnejšie, u mňa sú po roku výsledky tiež o niečo lepšie). 

Neverila som mu, už vtedy som si myslela, že ma moje tempo 9min/km raz dorazí (finish off) - tu fungovala hlava, čo mi pochybovačne dovolí menej ako telo reálne vládze. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nedalo mi to. (I couln’t drop it.) Zároveň som raz mala málo času, tak som si trošku pobehla, cítila som sa rozpačito, no v hlave mi stále znel Mišo s jeho provokáciou, aby som nebola lemra (potato)

Na druhý deň, a horšie na tretí, ma boleli kolená (my knees hurt)

Bola som odbitá tým, že ja teľa

som sa predtým nenaťahovala, a či mám vraj správne tenisky?

Kúpiť si nové tenisky kvôli behu, keď som ešte ani nebola rozhodnutá (I haven’t even made up my mind yet), že budem behať, neprichádzalo do úvahy. Veď aký rozdiel v tom môže byť? (What difference does it make?)

Na Kolibe som v zime behala v trekových a parádne ma potom boleli priehlavky. Ťava. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Asi po troch mesiacoch som si víťazoslávne kúpila Adidasy na lesné chodníčky (trails) a pochopila som: je to fakt iné, ľahšie, aj keď tieto moje stáli iba 50 eur. Kolená zas naťahujem pred aj po a nemám problém. 

Mal som kŕče, no aj tak som išiel behať
Mal som kŕče, no aj tak som išiel behať 

Pre ozajstných bežcov sú tieto moje výkony, ktoré podávam skoro každý druhý deň smiešne (laughable), mne dávajú trošku kondičku, duševný relax, konečne nemám tie hrozitánske stehná a bonus navyše - slabšie kŕče (lighter cramps). Keď aj nejaké prídu, idem ich riadne vytriasť do lesa. 

Vlastne som bola vždy príliš netrpezlivá (impatient) na to, aby som pomaly šliapala hore kopcom (up the hill) a čakala na výhľad zhora (the view from the top)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Popis obrázku: Mal som kŕče, no aj tak som išiel behať. 

Katarína Kasalová

Katarína Kasalová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Raz váš všetkých naučím po anglicky! Preto v mojich blogoch nájdete aktuálne témy a anglické slovíčka a gramatiku. Napíšte mi ak by ste chceli, aby som sa venovala nejakej konkrétnej téme. Ďakujem a užívajte! :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu