reklama

Začali ste behať?

Po anglicky: “Have you taken up running?” Nie ste sami, som v tom s vami aj ja. Mňa k tomu doviedla rýchla chôdza so psom v lese a chuť konečne sa zbaviť mojich obrovských stehien.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Občas sa hodí poznať zopár faktov:

- “beh zmierňuje záťaž” - “run relieves stress”,

- “posilňuje svalstvo” - “strengthens muscles”,

- “zoštíhľuje postavu” - “turns body lean”

- “zmierňuje kŕče” - “relieves cramps”

A po každom ďalšom prekonanom metri “sa cítite ako Superman” - “you feel like a Superman”!

Zopár “tipov” - “hints” ako na to:

- “obujte si staré pohodlné tenisky” - “put on a pair of old comfy sneakers”,

- “nenoste nič, čo by vás mohlo obmedzovať” - “don't wear anything constricting”,

- “behajte hocikde” - “run anywhere”, to ma na behu baví asi najviac, nemusím byť “prikovaná k posilňovni” - “chained to a gym”,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- ak sa bojíte, či beháte správne, nechajte sa natočiť touto aplikáciou http://www.runform.com/ a dajte na rady odborníkov. Ja som to ešte nevyskúšala, lebo môj jediný bežecký spoločník - pes, sa ešte nenaučil “natáčať videá” - “shoot videos”.

- “vdychujte nosom” - “inhale through the nose”, “neprehltnete hmyz” - “you won't swallow bugs”,

- “robte naťahovacie cvičenia” - “stretch”, odborníci sa stále nezhodli na tom, či je to dôležité pred aj po behu, ja robím oboje, a už ma nebolia kolená a na druhý deň nestrácam silu žiť. “Fakt sa to oplatí!” - “It's really worth it!”

Tu je video s titulkami ako na to https://www.youtube.com/watch?v=kju1-DGUro8

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Niektoré výrazy vám preložím:

“zlepšiť výkon” - “to improve performance”

“byť zaseknutý” - “to get caught up”

“držanie” - “holding”

“určitý” - “particular”

“pohyb” - “movement”

“sval” - “muscle”

“rozohriaty” - “warmed up”

“pripravený” - “prepped”

“zákolenný sval” - “hamstring”

“zapájať” - “to engage”

“predĺžiť” - “to elongate”

“chôdza” - “march”

“prsty na nohách” - “toes”

“strop” - “ceiling”

“vzpriamený” - “straight”

“ochladiť” - “to cool down”

Do dobehnutia, priatelia!

zdroj info: http://www.wikihow.com/Begin-Running

 

 

Katarína Kasalová

Katarína Kasalová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Raz váš všetkých naučím po anglicky! Preto v mojich blogoch nájdete aktuálne témy a anglické slovíčka a gramatiku. Napíšte mi ak by ste chceli, aby som sa venovala nejakej konkrétnej téme. Ďakujem a užívajte! :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu