reklama

Vianočná nádielka (audio) kníh zadarmo

Často sa ma pýtate, ako sa zlepšiť v angličtine, a ja vám vždy hovorím, čítajte

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu
(zdroj: http://www.funkyfunz.com)

A vy reagujete otázkou, kde?

Tak nech sa páči, tu je celá stránka plná kníh aj s audio nahrávkami.

Počúvanie je skvelé v tom, že vám pomôže rozvíjať cit pre jazyk. Nečakajte tam nové tituly, za tie si budete musieť zaplatiť. Vy predsa tiež nepracujete zadarmo, či áno ?

Prajem vám veselé, ničím nerušené vianočné čítanie!

zopár spojení na záver:

pomôže rozvíjať cit pre jazyk - helps develop an ear for the language

nech sa páči - here you are

podľa mňa - in my book

španielska dedina - a closed book 


 

Katarína Kasalová

Katarína Kasalová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Raz váš všetkých naučím po anglicky! Preto v mojich blogoch nájdete aktuálne témy a anglické slovíčka a gramatiku. Napíšte mi ak by ste chceli, aby som sa venovala nejakej konkrétnej téme. Ďakujem a užívajte! :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu