reklama

Populizmus v dobe krvavého kešu (#allforjan 3. časť)

Môj názor na ďalšie kroky našej vlády som už dostatočne vyjadrila v názve tohto blogu, idem teda k mojej veci: prejdem článkom a pridám vám k tomu “vocammo” (pozn. vocabulary - slovná zásoba, ammo - argumenty/munícia).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Coalition preparing social package with minimum wage hikes - Koalícia pripravuje sociálny balíček s navýšením minimálnej mzdy.​

Vládnúca (governing) koalícia plánuje zásadný (substantial) sociálny balíček, stretne sa s ministrom financií (Finance Minister) po Veľkej noci, oznámil (stated) to Fico. Podrobnosti o (regarding) balíčku neuviedol. Iba spomenul (mentioned), že sa budú týkať minimálnej mzdy (minimal wage) a platov štátnych úradníkov. 

Tento balíček sa bude zavádzať (implement) v roku 2019. Bývalý premiér (former Prime Minister) dodal, že balíček odráža (reflect) to, že sa slovenskej ekonomike dobre darí (going well). Zároveň potvrdil (confirmed) svoj cieľ (objective) znížiť deficit vo verených (public) financiách. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja sa na vás teším budúci štvrtok na Zhromaždení za slušné Slovensko

Ako niekto povedal na mojom Facebook-u: “štvrtok je nový piatok”! - Thursday is the new Friday!​

Katarína Kasalová

Katarína Kasalová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Raz váš všetkých naučím po anglicky! Preto v mojich blogoch nájdete aktuálne témy a anglické slovíčka a gramatiku. Napíšte mi ak by ste chceli, aby som sa venovala nejakej konkrétnej téme. Ďakujem a užívajte! :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu